Ikarus E91
Ikarus E91 je městský částečně nízkopodlažní midibus délky téměř 8 metrů. U DPP je zastoupen 5-ti kusy, které nosí evidenční čísla 2001-2003, 2005 a 2006. Dodány byly v letech 2003 a 2006. Přestože původně byly tyto autobusy typické pro garáž Kačerov, nedávno byly přeřazeny a stále fungují v garážích ve Vršovicích. 1. března 2014 byl jeden vůz zařazen do sbírky Muzea MHD v Praze Střešovicích. Dříve fungoval pod evidenčním číslem 2004 a zařazen byl roku 2004.
přední část, Klánova
Tento model už je v současné době poměrně zastaralý. Maďarským Ikarusem byl vyráběn mezi lety 1997 a 2007. Jeho vybavení a ostatní prvky tak lze v současné době přirovnávat maximálně k novějším vozům typu Irisbus Citybus. Informační panely jsou tedy ještě vedeny v hůře viditelné zelené barvě a interiér zahrnuje starší typ červených koženkových sedaček. Za zmínku ještě stojí fakt, že kabina řidiče je takzvaně polouzavřená. Jeho prostor je tak s prostorem pro cestující oddělen jen velmi malými dvířky pod úrovní pasu.
zadní část, Poliklinika Budějovická
Interiér je v otázce výšky podlahy řešen stejně jako u Solarisu Urbino 8,9 LE. Prostor mezi 1. a 2. dveřmi je plně nízkopodlažní i smístem pro invalidní vozík a kočárek. Druhá polovina vozu je však oddělená dvěma schůdky. Pod podlahou se zde ukrývá motor a převodovka. Posadit se v autobusu může až 19 cestujících, počet míst ke stání se pohybuje okolo dvaceti. Samozřejmostí je také prostor pro kočárek či invalidní vozík.
interiér midibusu vepředu, DOD 2013
A nakonec přidáme ještě parametry těchto vozů. Délka činí asi 7,9 m, šířka 2,4 m a výška 3 metry. Vůz dosahuje pohotovostní hmotnosti 9200 kg. Motor Merceds OM 904 LA s výkonem 125 kW umožňuje autobusu dosáhnout rychlosti až 90 km/h. Převodovka je typu Allison S 2000.
interiér zadní části, DOD 2013
část boku, DOD 2013
přístrojová deska, DOD 2013
motor, DOD 2013